субота, децембар 06, 2008

REKORD





nakon vise pokusaja sa videom da docaram taj uspjesan dan,odlucio sam da postavim par slika koje su sa tog razbijanja.Nakon pet god.uzastopnog pecanja zimi na Nijagari nije mi se desio dan poput jucerasnjeg,jos bolja stvar nisam bio sam bio je tu i moj kum koji je takodjer bio uspjesan i uspjesni sa parom rainbow(muzjakom i zenkom )od 14 lb.Sta reci ribe na tone pravili smo cak i pauze pravi pederaj,da ne pretjerujem svaki je izvukao preko 10 komada(profesore Vesko ljudi su poceli sumljati u tvoje price kako je nekada bilo na Nijagari i sam sam jedan od njih,15 komada na dan,ali dosli su izgleda ti dani).Zelim i ostalima da dozive ovakvu akciju,BISTRO!

5 коментара:

Igor Gejo је рекао...

auuu kakve podmornice!!!! ne mogu da docekam jutro! svaka cast momci stvarno vam zavidim!

Branko је рекао...

Svaka cast momci, fantasticne slike, krupni komadi...Za te dane se se zivi i na Nijagari se dese i dodju kad - tad!!!

Pretpostavljam da dolazi do ciklusa bistrenja vode i tad je ludilo od akcije...

NA sta vam je uglavnom radila riba, ikra ili ribice..?Zahladilo je i kederi bi trebali da rade dobro..

Cestitke jos jednom i cekamo video zapis..:-)))

Branko

Evelin је рекао...

Sve smo upecali na imitacije kedera a kada nam je nestalo gumenih i strimer je radio koji do sada nisam nikada koristio [plavo bijele boje]

Branko је рекао...

Evelin,

Hvala za info.Kad je takav dan covjek ima osjecaj da bi uzimala i na bijeli luk !!..:-)))

Zahladilo je zesce i keder ce biti "majka" sad..Nisam dugo ni nabavljao gumenjake , ima ih masa na trzistu, dobro sam prolazio na Berkly's RT i Shad, nije los ni smelt..Moram inventuru da napravim da bude sve spremno...:-)

Gledao sam ovaj video i pretpostavio da je voda bila priclicno zamucena i da je sva riba i bila uz obalu..To su zakon dani za nas plovkarose sa obale..Cim se voda dobro razbistri, ako nisi ujutro rano tamo - masis akciju sigurno, brzo odlazi od obale i onda je "ubijaju" ekipe sa camaca...

KIsa, snijeg, hladno, vjetar, zamucena voda u Nov - Dec, kao po pravilu- super ribolov.

Cestitke jos jednom!

Branko

Анониман је рекао...

Damireeeeee.... Jesi li TI to mozda sanjao ili buncao po noci ....jer ovakovu ribu je tesko zamisliti a kamoli UPECATI....ajde ipak cu TI ja poverovati na rec!!!OK bice i vecih snova a i JAVI<><>
Srecno jos jednom i cestitam.
Marko G.