петак, новембар 07, 2008

Predlog!


Imam jednu ideju....!!! Znam Vesko se vec jezi - inace ga trnci vataju kad mi nesto padne na pamet... Ne nije ideja za novi custom stap vec mi palo na pamet da malo unapredimo ovo nase druzenje preko ovog bloga i da prerastemo u FORUM!!! naravno blog ce nastaviti da radi, ako ni zbog ceg drugog onda zbog dosta velikog prostora za slike. Mislim da je korisno, jer uvek moze da se pogleda u arhivu pa da se recimo vidi kad smo prosle godine poceli sa nijagarom - ili kad je pala prva pastrmka na Grand-u.

OK bilo je o ovome reci i ranije, al nekako, nikako da se pocne, pa evo, ja pustam nogu...
Moje je: tehnicka strana, i design i naravno kasnije administracija ali naravno uz pomoc nekoliko moderatora ko to vec bude zeleo da bude.
Vase je:
1. prijavite se u listu sa desne strane jer to (koliko nas ima..) moze lepo da posluzi da navatamo nekog sponzora kako bismo pokrili troskove koje ce forum imati.
2. Treba da registrujemo ime na internetu - nesto_ovo_ono.com ili slicno pa vas molim bez ustrucavanja dajte neki predlog za ime... ili da ostane verujem na rec!? prikupicemo predloge pa cemo na kraju da glasamo kao u stara dobra vremena.....

moj predlog je da imamo sekciju na "nasem" jer su svi iz "exYU" dobro dosli, a kasnije ce ukljucimo i kanadjane... da ne placu! sala na stranu ali mozda ne bi bilo lose smisliti neki univerzalni naziv!
...
eto ne idem u ribe vec treci vikend! (na standby-u sam cekam jednu od 3-4 kg) pa ideje dolaze same od sebe.
U svakom slucaju svaki predlog je dobro dosao!
Ziveli i bistro onima koji idu sutra!

9 коментара:

Igor Gejo је рекао...

Evo mog prvog predloga:
www.CAst4exYU.com
neznam mozda je mnogo nostalgicno al mozda i nije... u svakom slucaju domen je slobodan i moze da se kupi!

Damir је рекао...

Prvi predlog pa musko,veoma zanimljiv,pokriva bas sve imas moj glas.

Sasa је рекао...

Super ideja....ni ime nije lose.
Koliko sam ja upucen bell daje hosting za nekih $22/ mjesecno i daju prostora do 750mb, sto bi za tako nesto mozda bilo premalo. Ja sam sad u procesu organizovanja site-a za ovaj nas "bizmis". Javljam se dobrovoljno za pomoc ako nesto zatreba, plus i neka financijska sa kojom crkavicom :)

Sasa је рекао...

malo manje nostalgicno www.yucast.com, i dalje imas YU, ali moze da prodje i kao you :) za malo radikalnije

nesho је рекао...

STA TO KAO NEKO RIBOLOVACKO DRUSTVO PA DA MI DADO ODREDJUJE KAD CU JA ICI MOJE MALE RIBICE VATATI HAHAHAHA

SAMO SE SALIM JA SAM ZA AKO NESTO TREBA SAMO MI JAVITE

nesho је рекао...

YUCAST.COM JE SUPER SAMO AKO SE OVI RADIKALCI SLOZE OVI SA BAJONETIMA

Igor Gejo је рекао...

ee YUCAST nije uopste lose, ali ne moze .com - vec je zauzet
Nema veze moze .net ili .ca.
Sale evo link ovi su jeftiniji a imaju i podrsku za forum i pored toga znam za njih jer mi je firmin sajt na njihovom hostingu
http://www.onyxservers.com/
Najjeftiniji je:
http://www.godaddy.com/ mada sa njima nemam neka iskustva.
kod ovih prvih mozemo da otvorimo i privatne mailove samo u tom slucaju bi nam mozda trebalo vise mesta na disku... al otom potom zamisli samo (ime.prezime@yucast.net)
pederaj!

Sasa је рекао...

Ok rezervisi mi browntroutslayer@yucast.net, ili otvoriosezonu2008@yucast.net


Sala naravno plus primjer PRAVOG pederaja :)

Sasa је рекао...

NEgo sve mi se nesto cini da ili neprati dovoljan broj ljudi ili su ljeni da se registruju.