субота, новембар 22, 2008

Nekom po zasluzi, nekom po znanju, nekom po sreci






















Skupio se ogranak SRD Rubin-ogranak Mississauga, pojacan sa poljskim kontigentom Jacekom i Arturom. Nedostajali su nam momci iz SRD-Rubin-ogranak Niagara Falls, ali smo se snasli i ovako...kako ko :)




-Ja sam izvukao 4 brown trout od toga jedan mali, mali ljepotan (Igore ipak ti meni rezervisi onaj nickname)

-Damir 3 lake trouta

-Jacek se upisao u listu strelaca sa jednim

-Artur nije imao ribarske srece, prijavljeno mi je da su Pedja i nas prof. Vesko bili iste sudbine.
Jos je vredno pomena da je dan bio idealan, sto je i potvrdio Damirov Suunto sat sa pritiskom u gornjim ljestvicama i u stalnom porastu....temperatura zraka -5, vode 2 stepena Celzijusa ( na dubini 3 metra)*
*ovo je paid advertisment by Suunto Watch Group of Companies, not.

2 коментара:

Igor Gejo је рекао...

auu sale dakle svaka cast! pa sad sta je sreca ili znanje, neznam al nick name si svakako zasluzio. I to sve brown lepota - nego jel si to sve vreme bio na onom tvom mestu od prosle godine?

Sasa је рекао...

Jednu tamo i ja i Jacek, ostale tri malo vislje....ludovale su jucer, dva puta su mi se na plovak zaletale i iskocile van, ludnica.

A ovo da objasnim... Damir zna, Jacek je zasluzio, ostali sreca, neko dobra nekom losa....

Sa Jacekom sam pecao jedno 5 puta i sasvim solidan pecaros, ali ja ga do jucer nikada nisam vidio da je izvukao ribu, da je jucer nije upecao rekli smo da vise necemo ici zajedno :)...a inace ono sasvim OK pecaros. Zato je on zasluzio :)