субота, август 30, 2008

Super dan!!!




Eto dok su neki na jezeru Little Benny (Quebec)i ko zna sta tamo sad rade!!! mi obicni smrtnici moramo da se zadovoljimo starim dobrim G.R. Al ne mari... prelep dan je bio danas. Nije bilo zive duze - bili smo sami na parkingu, Smudj nije radio kao prosle nedelje ali je zato bas razbio!!! Imali smo po jednog dobrog smudja (za zadrzavanje) i gomilu basova. Pogotovo Vesko kaze da se zabrojao .. pa izgubio racun al preko 30!!! sto sitnih sto krupnih sto se moze i videti sa slika. Ja sam imao priliku da prvi put upecam, a bogami i vidim silver basa - ete slika! videcu sutra i kakav je u tiganju (sad se kiseli u marinadi)

4 коментара:

vesko је рекао...

"Smudj nije radio" ali ja sam uknjizio 9 komada i Igor 4-5 i izgubio jos jedno 2-3 tako da se nemoze reci da nije radio samo nije bilo vecih komada ali zato je BAS razbijao!!!

Igor Gejo је рекао...

ovo mi sve lici na ono... dan taj i taj... treca pastrmka a ocekujemo i cetvrtu...

Анониман је рекао...

Ljepo nema sta....jel voda niza/bistrija malo
S

Igor Gejo је рекао...

da i niza i bistrija, mogla bi doduse da bude jos malo bistrija al ne mari... jel ides za vikend? ja cu u subotu najverovatnije