недеља, август 24, 2008

G. River - Smudj Radi!!!





Bilo je super danas na G R mnogo akcije!!! Vesko je definitivno imao svoj dan mislim da je score 14 smudjeva 2 soma i nekoliko basica (Vesko ispravi me ako sam se zabrojao!) Od toga su samo dva smudja bila za zadrzavanja al je bogami pao i jedan, za G.R. kapitalac!!! Imao je... procenite sami.... Naravno njega je Vesko pustio da zivi i pravi jos malih smudjica kojih je danas stvarno bilo u ogromnom broju. Ja sam imao 4 (samo jedan za zadrzavanje), jednog somica i nekoliko basica, a Damir je bio sa druge strane pa nisam bas siguran, al rece da je imao 5 smudjeva.... Damir ce vec da postavi svoje slike....
Jedino sto mi se danas nije dopalo je sto su pocele da se okupljaju tamo neke face, kojih do sada nije bilo i kojima ocigledno nije mesto na pecanju... al sta mozemo.Evo Igore da budes siguran dve slike sa mobilnog jer zadnje vreme ne nosim cameru ,imao sam 5 ili 6 nisam zadrzao ni jednog.

4 коментара:

Анониман је рекао...

Ljepo nema sta...a za te face da se skupimo jedan dan pa da padne gnjuranje.
s

Igor Gejo је рекао...

Bogami Sale da znas da sam morao da se trkam kroz vodu da bi zauzeo svoje mesto.... mnogo su napali celu tu eriju...

Анониман је рекао...

a sta su radili ti tipovi zivo me interesuje.

Igor Gejo је рекао...

Ma nista posebno - tipicni bamovi... parkirali dva auta na mestu za 4, posle se majali malo kao pecali, valjda izduvali po koji dzokavac i kuci. Nikakvih problema nije bilo nego eto samo malo neuobicajeno za takvo mesto...