петак, март 21, 2008

lov i ribolov



7 коментара:

DADO је рекао...

taj ulov izgleda ko patka???

Igor Gejo је рекао...

ee super daj posalji mi slike na mail molim te!!

Анониман је рекао...

Ako nije drzavna tajna kako koristite tu vunu, da li je pravite ili kupite. Isto da li koristite plovak sa tom vunom ili samo stavite na dzig. Hvala na pomoci.

Damir је рекао...

Vuna tj. jarn se kupi,koristi se uglavnom za dno na obicnu udicu ide ne na dzig,moze se koristiti i pri pecanju plovkom boje su razne(zuta crvena,pink, narandzasta)a malo preciznije moze reci Evelin koji je uglavnom koristi i majstor je u tome (nema mu premca)

Damir је рекао...

za anonimnog ako zelis postati clan ovdje ,ostavi svoj e-mail bit ce ti poslan nalog za ulogovanje da se koristis svojim nikom ili imenom sta vec hoces takodjer da si u mogucnosti da postavis koji post.
Bistro

Анониман је рекао...

je8ote, dobro ovo maskirno odjelo...tri put sam otvarao sliku i tek iz treceg puta vidih patku, ili sam mozda naocale trebao staviti.

S

Анониман је рекао...

Ja sam vec slao ali valjda se nesto smandrljalo. kordunnn@hotmail.com