субота, јануар 19, 2008

Novi trendovi - ili mozda pederaj - neznam!!!


Danas je dan bio super - sto se pecanja tice ne mogu da se pohvalim (kao ni u prethodnom periodu) imao sam jednu - mislim da je "lake" jedno 3 minuta ali sam je izgubio - zajebano mesto, voda mnogo jaka, a ja isuvise siguran!!! i naravno zajeb.... Nema veze bitno je da smo se sito iznauzivali na Damirovom novom RAVEN FLOAT REEL-u (molim doticnog da prilozi sliku) i na Daliborovoj krusci (molim doticnog da prilozi jos neku...) U glavnom zasto ja ovo pisem!!! pa aj malo da povedemo polemiku o float reel-u sobzirom da smo se ja i Dado opasno nalozili da ga kupimo (dado je vec dao lovu samo jos nezna sta da uzme!!!) znaci aj ljudi pomagajte...svaki razgovor na tu temu je od koristi - nama jadnim napaljenim float-reel-asima!!!

P.S. Vesko (profo!!!) ocekujem prvi post od tebe!!!

3 коментара:

Damir је рекао...

Zavrsio sam dan bez ulova ali mnogo bitnija stvar je ta sto sam savladao ako se moze reci bar 60% float real.Kupio sam je juce danas se vec nasla na vodi i odusevila me je zabacivanje svladano u nekih 1/2 sata.Masinica je Raven Classic polovnu sam kupio $150.Za uzivanje drugo nemam sta reci posto mi treba riba da se okusam u izvlacenju.

DADO је рекао...

Nasao sam u bass pro-u
Okuma® Aventa Center-Pin Float Reel
$150.00
Ali ne znam kakva je.
To je jedina koju imaju.

vesko је рекао...

Ne bih ti preporucio Aventu,nije dobila bas najbolje kritike.Svi novo zarazeni float reel entuzijasti imate na desnoj strani medju linkovima Floatfishnet pa prelistajte malo njihove forume,naucicete puno,mozete naci opremu novu i polovnu(clasified sekcija),dosta dobrih saveta.Vecina clanova su izvrsni ribolovci i rado podele svoja iskustva sa drugima.Pa momci zagrejte stolicu kao sto ja radim vec godinama!